FAQ

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website staat, raden wij aan contact op te nemen via e-mail.

Krijg ik een e-mail als de bestelling geplaatst is?

Je ontvangt direct een orderbevestiging.  Als het order direct betaald is, ontvang je ook de factuur.

Kan ik een bestelling plaatsen  via e-mail?

Mocht u vragen hebben tijdens het bestelproces, kan u altijd een mail sturen. Wij zullen u dan zsm contacteren om u verder te helpen.

Hoe een bestelling plaatsen?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken.

Klik vervolgens op "bestelling afronden" om naar betalen te gaan. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is je bestelling definitief.

Hoe en waarom een account aanmaken

Om een bestelling te plaatsen kan u best eerst een account aanmaken.

Voordelen van een account :

  • u hoeft uw gegevens bij de volgende bestellingen niet opnieuw in te geven
  • u kan uw bestellingen en facturen altijd raadplegen of downloaden
  • u kan een vroegere bestelling met enkele simpele kliks opnieuw plaatsen

Orderbevestiging en betaalbevestiging ontvangen

U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betaalbevestiging.

Factuur

Er wordt altijd een factuur opgemaakt, ongeacht bedrijf of particulier.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

  • Bestellingen voldaan met creditcard of debetkaart worden direct verwerkt.
  • Bestellingen voldaan via overschrijving worden verwerkt nadat het bedrag op de rekening verschijnt. Houdt er rekening mee dat een overschrijving in de regel circa 2 tot 3 werkdagen duurt. Mocht u sneller willen geleverd worden, dan adviseren wij u om te kiezen voor een andere betaalmethode.

Is mijn betaling veilig?

Wij werken voor de betalingen samen met Shopify. Zo kunnen we u garanderen dat alle betalingen vlot en uiterst veilig verlopen. Wij gebruiken de beste en veiligste technologie die momenteel voorhanden is om uw transacties zo veilig mogelijk te laten verlopen. Al uw persoonlijke gegevens en ook deze van uw kredietkaart worden versleuteld via een veilige server software (SSL) om een maximale veiligheid te waarborgen. Zo wordt u beschermd tegen online fraude. Uw kredietkaartnummer wordt op geen enkel moment aan ons meegedeeld.

Welke betaalmiddelen zijn mogelijk?

  • VISA OF MASTERCARD
  • BANCONTACT/MISTER CASH
  • MAESTRO
  • OVERSCHRIJVING

Wat is de levertermijn?

  • Uw bestelling wordt binnen de week geleverd, tenzij u ons laat weten dat de levering op een later tijdstip moet gebeuren.
  • De verzending gebeurd pas na ontvangst van betaling.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bpost levert uw pakket bij u thuis binnen de 3 werkdagen.

 

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

  • Voor verzendingen binnen België betaalt u verzendingskosten indien uw bestelling minder dan 200€ bedraagt.
  • Voor buitenlandse verzendingen worden telkens verzendkosten aangerekend.

Er kan zowel thuis als op een bedrijf geleverd worden

Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een factuur meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de prijs op vermeld. De factuur zal ook naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

U kunt desgewenst uw bestelling ook ophalen. Stuur daarvoor een mailtje of een wattsapp, dan worden de goederen klaar gezet voor u.

 

Kunnen de goederen in het buitenland geleverd worden?

Je kan vanuit het buitenland bestellen. Hiervoor worden de nodige verzendkosten in rekening gebracht.

Bestelling retourneren?

  • Je wilt afzien van de aankoop: Je kan binnen de 14 dagen na ontvangst het product aan ons retourneren op eigen kosten. Stuur ons wel eerst een email. Het product moet ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd worden.
  • Je aankoop kwam beschadigd toe of niet compleet: Contacteer ons binnen de 7 dagen. Wij ruilen het product om of storten het aankoopbedrag binnen de 10 dagen terug na ontvangst van de goederen.

Kosten verbonden aan het retourneren?

  • Als uw aankoop beschadigd is of incompleet, dan helpen wij u graag verder om dit kosteloos op te lossen.
  • Indien u beslist om van uw aankoop af te zien binnen de 14 dagen na ontvangst, contacteer ons. Terugsturen is op eigen kosten.

    De garantietermijn?

    U krijgt een  garantie van 1 jaar op de miHealth en de scanner.